Alles voor onderweg, op vakantie & in het zwembad

Verzendinfo

Levertijd & Bezorging
Bij elk artikel staat de levertijd vermeld. Bestellingen worden in Nederland en België bezorgd door PostNL. Doorgaans worden bestellingen, die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst en betaald zijn, dezelfde dag nog verzonden. Levering vindt normaal gesproken de volgende werkdag plaats. In Nederland en België wordt ook op zaterdag bezorgd. Heb je een artikel snel nodig en wil je zeker weten of het op tijd bezorgd kan worden, neem dan even contact met ons op!

Verzendkosten Nederland
Kosten voor het versturen van een pakket met track & trace zijn € 6,95.
Kosten voor het versturen van een traceerbaar brievenbuspakje zijn € 5,95.
Kosten voor briefpost zendingen liggen tussen de € 1,95 en € 2,95 afhankelijk van het gewicht.
Bestellingen vanaf € 75,- worden GRATIS verzonden in Nederland (standaard pakket met track & trace).

Verzendkosten België
Kosten voor het versturen van een pakket met track & trace zijn € 7,95.
Kosten voor briefpost zendingen liggen tussen de € 2,50 en € 4,25 afhankelijk van het gewicht.
Bestellingen vanaf € 75,- worden GRATIS verzonden in België (standaard pakket met track & trace).

De exacte verzendkosten van je bestelling vind je in het afrekenscherm van de winkelwagen. Nadat je de gewenste verzendmethode hebt gekozen, worden de verzendkosten meteen weergegeven. 

Verzending naar andere landen
In overleg is het mogelijk om bestellingen naar andere landen dan Nederland en België te versturen. Kosten en levertijd op aanvraag!

Bezorgen van pakketten in Nederland & België
Alle artikelen worden via PostNL verstuurd. PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag. Wanneer je niet thuis bent op het moment van pakketbezorging, dan probeert PostNL het pakket bij je buren af te leveren. Wil je dit liever niet, laat het dan in een opmerking bij de bestelling even weten. Lukt bezorging bij buren niet, dan brengt de bezorger het pakket naar een PostNL afhaalpunt. Je bestelling wordt hier gedurende 7 dagen bewaard. Wanneer het pakket niet binnen 7 dagen wordt afgehaald, dan komt het retour naar ons. Als je het pakket dan alsnog wilt ontvangen, dan zullen we de kosten voor het opnieuw versturen in rekening brengen.

Afhalen bij een PostNL afhaalpunt in Nederland
Voor Nederlandse klanten is het mogelijk om de bestelling bij een PostNL afhaalpunt in Nederland te laten bezorgen. Kies in het afrekenscherm bij Bezorgopties voor Ophalen bij een PostNL afhaalpunt. Je kunt dan zelf het gewenste PostNL afhaalpunt kiezen. Na bezorging bij het afhaalpunt heb je 7 dagen de tijd om je bestelling af te halen.

Afhalen bij een PostNL afhaalpunt in België
Voor Belgische klanten hebben we helaas geen geautomatiseerd systeem voor het kiezen van een afhaalpunt, maar het is wel mogelijk om je bestelling bij een PostNL afhaalpunt in België te laten bezorgen. Laat in het afrekenscherm bij “Opmerking” weten bij welk Belgische PostNL afhaalpunt je je bestelling wilt afhalen. Wij regelen dat graag voor je.

Bezorgen van briefpost in Nederland & België
Bestellingen met kleine artikelen, zoals SOS polsbandjes, worden in een envelop via PostNL Briefpost verzonden (bezorging dinsdag t/m zaterdag).

Afhalen te Raalte
Als je ervoor kiest je bestelling bij ons in Raalte af te halen, dan nemen wij contact met je op voor het maken van een afspraak. Wil je een artikel eerst bekijken of passen, neem dan even contact met ons op.

Heb je vragen over onze verzendmethoden? Mail dan naar info@kidsplaza.nl.